سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سایت شخصى فریاد فتحى


من فریاد فتحی 19 ساله عاشق کارهاى برق . الکتریک . اینترنت و تمامى فیلم هاى مهران مدیرى هستم امیدوارم از سایت هاى من نهایت استفاده رو بکنید
آرشیو وبلاگ
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 4
  • بازدید دیروز: 0
  • کل بازدیدها: 6324
امکانات جانبی



صفحه نخست    |     ATOM    |     عناوین مطالب وبلاگ    |     نقشه سایت
- سریال پاورچین ( محصول 1381 )
فرهاد (مهران مدیری) که یک برره‌ای است در تهران مشغول کار در یک اداره‌است. در پی قبول شدن شادی (سحر ولدبیگی) -خواهر فرهاد- در دانشگاه در رشته? "کتابگذاری"، پدرش او را نیز به تهران می‌آورد تا در کنار فرهاد و مهتاب زندگی کند.
داود(جواد رضویان) که یک پایین برره‌ای است، در تهران عاشق دختری به نام یاسمن (شقایق دهقان) می‌شود واز فرهاد و مهتاب می‌خواهد که برای او و یاسمن، عروسی برگزار کنند. به این ترتیب داود و یاسمن نیز وارد خانه? فرهاد می‌شوند و برای زندگی، در یکی از اتاق‌ها سکونت می‌کنند. پس از اینکه سپهر (سیامک انصاری) نیز به جمع این افراد اضافه می‌شود، در هر قسمت اتفاق تازه‌ای رخ می‌دهد که ماجرای همان قسمت از برنامه به صورت طنز و کمدی بیان می‌شود.

- سریال نقطه چین (محصول 1383 )
داستان درباره? یک آپارتمان است که از سه خانه تشکیل شده است و یکی از خانه‌ها صاحبخانه آپارتمان(سعید پیردوست) در نقش آقای پیردوست و پسرش(سیامک انصاری) در نقش کوروش که مغازه‌ای نیز در نزدیکی دارند مستاجر خانه دوم یک کاراگاه(که بعد بازنشسته می‌شود و کارمند می‌گردد)(با بازی مهران مدیری) در نقش اردلان پشندی (اردل) و همسرش (سحر جعفری جوزانی) در نقش منیژه (منیژ) و خانه سوم، منزل باجناق مهران مدیری(با بازی رضا شفیعی جم) در نقش بامشاد پَهن فر و همسرش(با بازی سحر ولدبیگی) در نقش مُژده است
مهران مدیری و رضا شفیعی جم در یک شرکت همکار هستند و پدر زن آنها رییس شرکت است. همچنین کوروش بعد ها با خواهر بامشاد یعنی بهنوش ازدواج میکند.

- سریال جایزه بزرگ (محصول 1384 )
داستان درباره خانواده‌ای است که از نظر مالی وضع مناسبی ندارند.در همین هنگام یکی از آنها مهران مدیری خبری میشنود که او از طرف بانک برنده ماشین چندصد میلیونی شده است. او از شنیدن این خبر خوشحال می‌شود ولی متصدی بانک به او می‌گوید شما به طور شریکی با یک نفر دیگر (رضا شفیعی جم) برنده شدید. و از این زمان به بعد همه سعی دارند سهم بیشتری از فروش ماشین ببرند که باعث ایجاد وقایع کمدی می‌شود.

- سریال شب های برره (محصول 1384 )

شب‌های برره، یکی از مجموعه‌های موفق طنز تلویزیونی ایرانی است. با توجه به نفوذ عمیق و تأثیر گذار این مجموعه، که شامل کاربرد روزمره? برخی از اصطلاحات و کلمات و افعال ساخته? نویسندگان مجموعه بین مردم پس از چند سال است، می‌توان دست اندرکاران شب‌های برره را مورد تحسین قرار داد. شب‌های برره از جذاب‌ترین سریال‌هایی است که تا کنون از سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده‌است.

- سریال باغ مظفر (محصول 1385 )
مهران مدیری درباغ مظفر، عادت‌های دیروز را که با احوالات امروز همگون نشده در قالب دو خانواده که بازمانده? دوره? قجرها هستند دستمایه? کار قرار داد. دو خان در یک باغ با هم زندگی می‌کنند و دیواری، آن‌ها را از هم جدا ساخته. وصلتی صورت می‌گیرد و آدم‌های جدیدی وارد این باغ می‌شوند که برخلاف میل صاحبان آن، جور دیگری رفتار می‌کنند. تناقض رفتاری اهالی باغ و آدم‌های تازه وارد، فضای غالب طنز باغ مظفر را تشکیل می‌دهد.

- سریال مرد هزار چهره (محصول 1387 )
مرد هزار چهره نام مجموعه طنزی است که هر شب از شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی ایران در ایام نوروز 1387 پخش شد، «مرد هزار چهره» عنوانی است که در این داستان به مسعود شصت‌چی نقش اول فیلم به بازیگری مهران مدیری اطلاق می‌شود. کارگردان این سریال مهران مدیری است و پیمان قاسم‌خانی سرپرست گروه نویسندگان. مجید و حمید آقاگلیان تهیه کننده? سریال «مرد هزار چهره» هستند. این سریال تلویزیونی که قرار بود در 15 قسمت 45 دقیقه‌ای در ایام نوروز پخش شود، طی 13 قسمت در 13 نوروز خاتمه یافت. این مجموعه روایتگر داستانی اجتماعی است و موقعیت‌های مختلفی را به تصویر می‌کشد که ممکن است برای هر شخصی اتفاق بیفتد تا به جای دیگری اشتباه گرفته شود.
نکته? مهم درباره? مرد هزارچهره تعدد لوکیشن و تفاوت‌های فراوان کار با آثار قبلی مهران مدیری است.

- سریال مرد دو هزار چهره (محصول 1388 )
مرد 2‌هزار چهره نام مجموعه تلویزیونی ایرانی است که در نوروز 88 از شبکه سوم سیما ‌شد. این مجموعه دنباله‌ای بر مجموعه تلویزیونی مرد هزار چهره است که در نوروز 1387 از همین شبکه پخش گردید.کارگردانی این اثر را مهران مدیری به عهده دارد و علاوه بر بازیگران مشترک سال گذشته حدود 40 نفر بازیگر جدید نیز به مجموعه اضافه شده‌اند
این سریال در 13 قسمت 42 دقیقه‌ای تولید شده‌است. مهران مدیری این‌بار در نقش «مسعود شصت‌چی» در پنج موقعیت مختلف با افراد دیگری از جمله یک خلبان، یک سرمربی فوتبال و خودش اشتباه گرفته می‌شود. نویسندگان این مجموعه امیرمهدی ژوله، مهراب قاسم‌خانی و خشایار الوند هستند.

- سریال لحظه های خوش (محصول 1373 )
این برنامه متشکل از آیتمهای متفاوتی از قبیل بخشهای نمایشی برنامه «ساعت خوش»، پلاتوهای مجری با اجرای اردشیر منظم و میان برنامه‌های متفاوت می‌باشد. موضوعاتی که در این برنامه مطرح خواهد شد شامل موضوعات مختلفی از قبیل مسائل اجتماعی و اخلاقی است که توسط مجری برنامه به آن پرداخته خواهد شد.




موضوع مطلب :

...........روى عکس من کلیک چپ کنید ..........




موضوع مطلب :
یکشنبه 90 بهمن 23
او متولد 19 خرداد 1349 در تهران است.

در دوران تحصیل به فعالیت در تئاتر پرداخت و پس از گرفتن دیپلم، ضمن خدمت سربازی در مرکز هنرهای نمایشی عقیدتی - سیاسی نیروی هوایی فعالیتش را آغاز کرد. در سال 1370 بازیگر یک تئاتر کودکان به کارگردانی ثریا قاسمی بود. در پانزدهمین جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت جایزه بازیگر نقش دوم برای فیلم «براده‌های خورشید» شد.

خیلی زمان برد تا بتواند به عنوان بازیگر نقش اول در فیلم‌های سینمایی بازی کند. در اولین نقش آفرینی اش به عنوان بازیگر نقش اول در فیلم «سیب سرخ حوا» (1378) چندان موفق نبود.

او در سال 1381، رکورددار بود. شش فیلم با بازی او در سال 1381 در سینماهای تهران به روی پرده رفت: مزاحم، مانی و ندا، مونس، اثیری، رز زرد و بوی بهشت.

بازیهای متفاوت او در سال 1382: «عروس خوش‌قدم» و «دختر ایرونی» و در سال 1383 با فیلمهای «کما» و «مهمان مامان» نام او را به عنوان یک بازیگر توانا سر زبانها انداخت تا جایی که به عنوان یکی از دو بازیگر برگزیده سال برای بازی در فیلم «دختر ایرونی» از جشن سالیانه ماهنامه دنیای تصویر تندیس حافظ دریافت کرد.

او تا به حال در 3 فیلم هتل کارتن، دست‌های آلوده و مزاحم از ساخته‌های سیروس الوند به ایفای نقش پرداخته است.

وی برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر در سال 1386 برای بازی در فیلم شب شد.

حیایی قرار بود در سال 2009 در فیلم My leader در کمپانی برادران وارنر بازی کند. او جز بازیگری در فیلم بوی بهشت و سرود تولد چند ترانه هم خوانده‌است.


موضوع مطلب :
مادر مهران 10 سال است که به محله ما می‌آید و به ما درس قرآن می‌دهد ولی آشنایی ما 20 ساله است. اوایل ساکن افسریه بودند تا اینکه پدر مهران از دنیا رفت و مهران مادرش را پیش خودش برد. اینها قسمتی از صحبت‌های یکی از خانم جلسه‌ای محله بروجردی‌هاست؛ همان جایی که مادر مهران مدیری در آن قرآن درس می‌دهد؛ محله‌ای که مهران مدیری آنجا متولد شده. مدیری هم بچه پایین شهر است، هم سید است و هم مادرش خانم جلسه‌ای است.

مهران مدیری فرزند آخر یک خانواده 6 نفری است. دو برادر بزرگ‌تر او خارج از کشور زندگی می‌کنند . یکی از برادرهایش در گوشه‌ای از تهران و با تدریس امورات می‌گذراند. پدرش 10 سالی می‌شود که از دنیا رفته. از همان موقع هم مادرش در آپارتمانی کنار آپارتمان پسرش، مهران زندگی می‌کند.

مادر مهران 15-20 سالی می‌شود که قرآن درس می‌دهد و هنوز هم با اینکه دیگر از آن محله رفته باز هم به عادت مالوف می‌آید برای قرآن خواندن دورهمی.

کمتر کسی می داند که مهران مدیری سید اولاد پیغمبر(ص) است! «اصلا سید طباطبایی هستند. شاید نخواستند کسی از این موضوع مطلع شود برای همین هم نگفتند. مهران پدر خیلی خوبی داشت که بر اثر سکته قلبی از دنیا رفت.

مرد متین وموقری بود.» این طور که از حرف های همسایه‌ها برمی‌آید مهران هم به پدرش رفته و از نظر خلق‌وخو شبیه اوست؛ «مهران خیلی پسر آقای است؛ پسر تمیز و پاک. من هیچ‌چی از مهران ندیدم. هر کسی هم که پشت سرش گفته که پسر بدی‌ست، اشتباه گفته، او یک پسر ساده و مودب است.» 10 سالی می‌شود که پدر مهران فوت کرده اما اهل محل آن روز را به یاد دارند؛ «ختم پدرش غلغله بود. از همه جا برای مراسم آمده بودند.» و تأکید می کنند که خانواده مدیری همه‌‌شان مذهبی هستند؛ «هم از طرف مادر و هم از طرف پدر خیلی مذهبی هستند وکلا مومند. همه فامیل‌هایشان را که در مراسم ختم پدر مهران دیده بودم مذهبی بودند. خود خانم مدیری چادر از سرش نمی‌افتد»


مادر و ته طغاری!
«خانم مهران خیلی زن خوبی است. مثل خود مهران است. کلا خانوادگی خوبند. اهل هیچ فرقه‌ای هم نیستند. تمام خریدهای منزل مادر مهران را خانمش انجامش می‌دهد.» همسایه‌ها می‌گویند همسر مهران نمونه بارز یک عروس خوب برای مادر شوهر است؛ «خیلی متین و خانم است. فکر می‌کنم همسر مهران، دختر یکی از دوستان مهادر مهران است که خانواده فوق‌العاده خوبی هم دارد. مهران دو تا بچه هم دارد که آنها دوست داشتی‌اند.»

مادر مهران در کنار او زندگی می‌کند به فاصله یک واحد مسکونی در یک مجتمع! «خود مهران در برجی در قیطریه ساکن است و مادرش هم یک واحد کنار اوست.» یعنی این قدر به مادرش اهمیت می‌دهد که او را در کنار خودش نگه داشته. بالاخره فرزند آخر است و وابستگی به مادر؛


منتقد در خانه
دختر 13 ساله خانواده مدیری‌ها کوچک‌ترین عضو خانواده آن‌ها است. اگر در صفحات اینترنت چرخی بزنید مصاحبه‌ها و توصیف‌های جالبی از او پیدا می‌کنید.

توصیفاتی مثل این: «دختر ظاهر ساکت و سربه زیری است اما مثل پدرشان انرژی و هوش فوق‌العاده‌ ای دارد» و نقل قول اینچنینی؛« شیطان هستم ولی سر کلاس‌های مهم درس گوش می‌دهم»

ظاهراً او تمام فیلم‌ها و سریال‌های پدرش را موبه‌مو دنبال می‌کند و حتی گاهی اوقات هم برای نزدیک بیشتر به پدری که همیشه سرکار است با او به پشت صحنه سریال می‌رود؛ «سرپاورچین و باغ مظفر با بابام به پشت صحنه رفتم. » حسابی هم حواسش به کارهای بابا هست و به خاطر اشتباهاتش مچش را می‌گیرد و به او تذکر می‌دهد؛ «سر سریال باغ مظفر از یکی از قسمت‌ها خوشم نیامد به پدرم گفتم و او هم گفت درستش می‌کنم.»






موضوع مطلب :
یکشنبه 90 بهمن 23
الناز شاکردوست در سال 1363 در یکی از محله های تهران چشم به دنیا گشود..در دوران دبستان عاشق بازیگری شد.دانشجوی تئاتراز دانشکده هنرو معماری دانشگاه تهران است.

مدرک تحصیلی: دانشجوی تئاتر از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران

با بازی در فیلم « گل یخ » ساخته کیومرث پوراحمد به سینما آمد و ظرف کمتر از یک سال در پنج فیلم سینمایی نقش آفرینی کرد. تفاوت بازی او در دو فیلم « گل یخ » و « مجردها » نشان از توانایی های او دارد.

شاکردوست در « بی وفا » اولین ساخته منتقد قدیمی سینما - اصغر نعیمی - بهترین بازی کارنامه سینمایی اش را به نمایش گذاشت.

بله دوست صمیمی او گوهر خیر اندیش است که حداقل 30 سال از او بزرگتر است.به طور اتفاقی وارد سینما شد.به گفته کیومرث پوراحمد وقتی دنبال یک بازیگر حدودا 20 ساله میگشته که الناز رو دیده و از بازی وی که در ان موقع در تئاتر بازی می کرده خوشش امده و او را در فیلم گل یخ به عنوان بازیگر نقش اول بازی داده است. بازی های مختلف و نقش های مختلف که از او دیدیم او را یک بازیگر باهوش و با استعداد معرفی کرده است. بازی های متفاوت نظیر یک دختر پولدار در عروس فراری ... یک دختر شل و ول در مجردها(واقعا فوق العاده بود).. یک دختر نسل سومی در چه کسی امیر را کشت (بازی او در این فیلم عالی بود..بسیار بهتر از نیکی کریمی . مهناز افشار و...)و بازی بسیار زیبای او در فیلم بی وفا(به عنوان یک دختر پایین خیابونی که عمرا هیچ بازیگری نمی تونست این نقش را به این خوبی بازی کن).در این سه سال و تا سن 22 سالگی بازی در 11 فیلم یک امار فوق العاده برای یک بازیگر است..منتقدین بسیاری از همان اول از بازی او تعریف کرده اند.

حتی هنرمندانی مانند مرحوم منوچهر نوذری از بازی وی تعریف کرده اند.




موضوع مطلب :
1   2   >